Det är så vit

Härligt en massa snö, precis vad vi önskat ;P Man pulsar fram i snön och mesta dels får man gå på vägen. Pixie tycker där emot att det är jätte kul med snön. Hon gör en massa glädjeskutt och springer runt runt. Då och då kastar hon ner huvudet i snön och bökar runt, hon är så sööt :)
En man som gick mitt i vägen trillade, snäll som jag var hjälpte jag honom upp. Det var ju trots allt en bilväg och han hade svårt att resa sig då det var så halt.

Men idag har jag passat på att städa. Det är jätte fint nu och jag är mycket nöjd :) Har även hunnit med ett pass av Zumba. Så idag har varit en nyttig och bra dag.

Det är nu efteråt man inser hur tyst det är. När man har saker för sig märker man inte att man är ensam. Nej nu ska jag passa på att ta det lugnt och titta på One Piece innan jag och Pixie ska ut på vår sista runda för idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0