Såååå söööt

Igår åkte vi hem till min faster för att fixa hennes hundar inför utställningen i helgen. Hon har tre sheltisar och den tredje är en ny tik på 6mån som jag fick träffa för första gången. Säger bara det så söt, hon var mycket finare i verkligheten en på bilderna jag fått. Man vill bara hålla henne och burra in ansiktet i den mjuka fluffiga pälsen. Ännu roligare är att hon har samma personlighet som Nico, en av min fasters tidigare hundar som jag älskade. Han var den som fick mig intresserad av hundar och vilja skaffa egen, min lilla älskling ♥ Så om jag ska beskriva det så är hon väldigt framåt, glad, busig och backar inte från andra hundar. Helt olikt av vad som beskriver en shelti ;) Helt underbar, men det är de alla tre. Så klart slår ju ingen min underbara tjej ;) Älskar dig Pixie ♥

Så idag blev vi hemskjutsade. Jag har hunnit göra några ärenden. Men mesta dels av tiden har jag och Pixie spenderat med varandra. Vi har lekt en massa så nu är vi båda rätt trötta, eller i alla fall jag :P Hon har fått leta efter ett gosedjur, det är otroligt hur bra luktsinne de har.

Nu ska vi bara ta det lugnt och titta på lite serier :)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0