Pixie klättrar träd

Tillbaka till alvik bestämde vi oss för att ta en promenad längst stranden. Ja det vart en ispromenad då stranpromenaden nu är täckt med is och ingen har sandat. Ett par som gick bakom oss bestämmde sig tillslut för att gå upp på vägen då man halkar hela tiden. Men jag var fast besluten att utmana isen efter att ha sett hur Pixie trippade på hur lätt som helst, kan hon så kan jag :P

Så klart ska alla dessa människor vara ute på sjön. Jag skulle aldrig gå ut på isen så det ser lite läskigt ut när man ser dem gå där ute. Men de vet ju så klart vad de gör, läskigaste var ett par som gick med en barnvagn. Men det är bara jag som är nojig eftersom jag inte kan simma :P

Vi avslutade med att Pixie fick klättra upp i trädet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0