Söta Mopsar

I går kväll åkte halsdukarna av. Man kan ju knappt andas och det är jätte svårt att äta. Men det är nog jag som är lite nojig, jag är rätt känslig när det kommer till halsen. Jag är fortfarande lite öm men kan röra på huvudet nu.

Idag på jobbet klippte jag klorna på två söta små Mopsar. Den ena skulle även ta bort tandsten. De var jätte duktiga och så snälla, så klart lite stret men det är ju därför man oftast vill ha hjälp. Jag har ju även hjälpt till att klippa på hundar som morrar och hugger så när det kommer in hundar som bara stretar så känns det inte jobbigt alls ;) Pixie tyckte att de var läskiga eftersom de låter som små grisar.

Igår köpte vi in en massa fina halsband från Carpe Canis. Även några hund/katt selar , katthalsband, kläder och Krypin säckar till katt.

Här är lite bilder från hennes hemsida Gå gärna in och kika där www.carpecanis.se

Krypin
Halsband



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0