Utställning 8/1 Kista

Nu är man entligen hemma efter en lång och rolig dag på Kistas husdjursmässa. Jag säger GRATTIS till Pixie älsklingen och mig själv som van Bästa Teamwork övera alla 50 "eller ja 49 utan Pixie" hundar som deltog på utställningen. Dock blev det ingen placering, men lika glada var vi endå och fick den största rosetten ;)

Vi säger även grattis till Hippie som kom på 2:a plats och Rikkie som kom på 3:e plats i deras klass, vi är jätte stolta. Pixies son Ace var också med men fick ingen placering den här gången, men var duktig endå.

Tack mamma för alla hjälp och för att du stöttade oss igenom dagen Puss :)
Tack för en härlig dag med underbara människor och ännu bättre med bästa sällskapet Tack Sofia och Hippie det var en superdag med er ;)

Pixie och jag är helt slut, vill ni läsa resultatet så finns det på hemsidan ;) Lyckohunden

Easy (Ace) ställs ut med matte och husse :)


Jag fotar :)

Söta Rikkie med matte

Rikkie på 3:plats och Hippe på 2:plats GRATTIS! :D

Pixie bedöms :)



Mer bilder på Blandis Stockholms hemsida Klicka här


Kommentarer
Postat av: Carina o Rikkie

Grattis till Bästa Teamwork! Fin Rosett!! Synd att vi inte var kvar och kunde se er.

2011-01-10 @ 16:37:34
Postat av: Lollo

Tack :D Grattis till 3:de plats ;) Det är inge fara.

2011-01-18 @ 00:48:46
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0