Vad vill du ha. Vad har ni? Vitlök

Vi har inventerat butiken i onsdags, dock ej helt klara. Jätte jobbigt men det måste göras, höll på från 10.00-20.30. Vi var sen så hungriga att vi beslöt oss att äta på resturangen bredvid, Medelhavets Kolgrill. Inte den bästa personalen alltid. Salladen var jätte fin men resten ganska tort och personalen var väldigt snurrig.

Gud va jag skrattade efteråt så här vart en beställning.

Jag: Jag vill beställa tonfisksallad
Servitörn: Jag ska kolla om vi har det inne
Servitörn: Vi har endast Grekisksallad
Jag: Ok, vad har ni för dressing?
Servitörn: Vad vill du ha?
Jag: Vad har ni?
Servitörn: Vitlök öhmm..... aioli öhmm...
Jag: har ni BlueCheese?
Servitören: Nej
Jag: Ok, har ni Roadailand?
Servitören: Nej
Jag: Ok vad har ni?
Servitören: Vitlök

Hallå kunde han inte sagt det redan innan. "Vad har ni för dressing, Vad vill du ha, Vad har ni, Vitlök" Stort utbud, vad var det för mening med att välja om de bara hade en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0