Mina älsklingar :D

Det vart inge Rö idag :( Mamma och pappa skulle iväg och dansa så vi planerar nästa söndag ;) I stället hade jag och hundarna jätte kul på Sofias fest. Svea var populär och charmade alla. Svea är Pixies dotter som kom igår, hon ska vara här till på fredag :)

Nu sitter vi hemma i lägenheten igen tillsammans med Alfons som kom för en stund sen ;)

Min dator har gått sönder så pappa ska lämna den till min morbror så han kan fixa den. Så länge har jag brorsans gammla dator. Skönt annars hade jag aldrig klarat mig :P Dock kan jag inte fixa med bilder eller hemsidorna.

Här är några bilder från ikväll, ursäkta att det är mörka bilder har inget redigeringsprogram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0