Rö 24/7 ♥

Vi var ute i Rö i söndags. Jag sov lite i bilen då det var så tidigt :P Vi hade bra väder och jätte trevligt :) Tack kära Gudfar och Birthe för att vi fick komma :D Det vart ingen Badminton, men kubb spelade vi. Brorsan och pappa mot mig och Gudfar. Tyvärr eller Grattis :P till pappa och brorsan som vann. Brorsan var jätte duktig och lyckades lägga ena klossen bakom kungen, det gillade jag ;)

Vi fortsatte med musik. Pappa och brorsan spelade gitarr och så sjöng vi tillsammans.

Pixie var jätte lycklig över att vara ute. Jag försökte få henne att gå med mamma och Birthe när de skulle plocka svamp. Men hon vände direkt när hon såg att jag inte följde med. Så Honey fick en promenad och Pixie stannade kvar. Hon fick för sig att hon skulle ha pinnarna till kubben, så vi fick binda henne en stund, så hon kunde lugna ner sig. Så klart hade jag med Pixies boll som jag kastade åt henne lite då och då. Den gick såklart sönder så nu har hon fått en ny boll ;)

Idag klantig som jag var stekte jag ägg och när jag skulle vända så skvätte det upp en rejäl klick olja rakt på handen. Inte skönt är brännskadad nu :( Mitt ägg blev dessutom bränt *suck* Jag blir inte någon bra hemmafru med min otur :P Där emot är jag bra på att baka, alltid något ;)

Pixie äter gräs

Söta Honey undersöker

Man blir så lycklig när man spelar kubb ;)

Brorsan förundrande kast så den studsade bakom kungen

Min älskling

Min underbara pappa och lillebror

Väljer musik

Älska musik ♥

Vackert

Sötnos ♥

Vi fick besök


Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fina bilder! :)

2011-08-01 @ 22:37:23
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0