Lång dag

Då har man suttit i möte under 3timmar. Stackars hundarna, de var helt slut. Idag hade jag med mig Lady och Alfons till jobbet. Min morbror var och hälsade på hos mamma och pappa. Så jag frågade om jag kunde byta ut Pixie mot Lady. Dock inte helt frivilligt men jag kände att det skulle vara lugnare med Pixies löp för Alfons skull. Men nu tog mamma med Lady tillbaka och det vart bara jag och Alfons :) Saknar min älskling men hon kommer på lördag igen. Då ska vi möblera om i butiken, både lördag och söndag. Man kanske skulle övernatta, vet ju aldrig hur lång tid det tar med mina planer :P

Uppdatering för er som inte vet. Lady är dotter till Elvira och Fjant. Alfons är min semesterhund, en jätte söt Cavalierhane ;)

Idag fick jag även gå upp extra tidigt då de kom för att byta ut våran kran i köket och även rensa avloppet. Själv halvsov jag i soffan medan de höll på. De kom 20min tidigare än vad de sagt. Så jag hade tur att jag kom upp lite tidigare. För jag var ute med hundarna när de kom.

Direkt när de gick så kastade jag mig i sängen och somnade ;)
Nej nu ska jag varva ner.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0