Chihuahua from Beverly Hills

Igår på jobbet började jag rycka Pixies päls och sen borsta med en furminator eftersom jag är så trött på hår i sängen. Men det skulle jag inte ha gjort, hon vart kal på sidan. Jag tänker ju inte på att hon inte är strävhår och då inte har päls under. Så idag åkte vi hem till mamma och pappa för att raka ner henne, så det kan växa ut ny fin päls. Hon såg ju skabbig ut. Rakningen vart bra och det syns inte att hon är lite kal på ett ställe. Ska ta en bild i morgon så ni får se :)

En ny film som jag bara måste se och köpa är Chihuahuan från Beverly Hills 2 :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka söta! :-)

2011-03-11 @ 14:01:16
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0