Skalade handen

Jaay mina godislådor har kommit, så nu är det jätte fint i butiken :) Dock klumpig som jag är märkte jag inte att jag skalade av en massa hud från handen så nu svider det en del :( Men men huvudsaken är att jag vart klar och att det vart bra, fick även beröm av kunderna :) Pixie och jag tog vår runda upp för att mata två kaniner. Han som har dem är på affärsresa och vi har kommit överens om att jag ska se efter dem när han är borta De är jätte söta en dvärgvädur och en dvärgvädurs löwen :) Det tar ca 1timme för oss så det är ett lagom avbrott från jobbet. På dit och hemvägen kastar vi bollen eller ja jag kastar hon hämtar ;)

Nu ska jag spela lite piano ;)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0