Fisk katastrof

Igår kom brorsan till jobbet för att byta av mig och Pixie. Vi skulle på RC utbildning för äldre katter. Så jag, Pixie, Sofia och mamma åkte dit för att lära oss mer om våra äldre katter och vad de behöver. Men då ingen av oss hade ätit något vettigt på hela dagen så såg vi fram emot de goda mackorna som serveras innan. Jag såg fram emot att få äta en god ost och skink macka, men i stället mötes vi alla av besvikelse. De hade gjort laxmackor, stakars Sofia som inte gillar lax tvingade i sig lite. Jag och mamma gillade den inte heller då den hade surnat. Men Pixie gillade laxen så hon fick lite av min. Som tur var fanns det ju kaffe, te och frukt. De hade även små kakor som de bjöd på, jag hade ju även min cola ;) Utbildningen var bra och Pixie sov mesta dels i mitt knä. Hon vart bara störd en gång då mamma och Kattis började busa med henne. Då hade hon svårt att koppla av, men jag lyckades till slut få henne att vila. Vi var hemma kl 23.00 oich väldigt trötta.

Jag har nu kollat klart på andra säsongen av Code Geass. Aaa vill inte att det ska ta slut.. men då såg jag det, det kommer en tredje säsong *jaayy* :D Kan inte vänta... Just nu bara hatar jag serien och älskar den, så många vändningar och oförutsägbara steg. Som tur var fick jag veta vad som hände i slutet. Jag älskar serien :D Jag hatar hur allt slutade samtidigt som jag älskar det... svårt att förklara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0