Jävla busschaufförer

Idag vid 16.00 tiden stod jag och min faster på Hägerstensvägen för att kliva in i bilen. Vi ser då hur en buss kommer på vägen så vi väntar med att öppna dörren. Bussen utan att vissa hänsyn och köra åt sidan lite fortsätter att köra på den smala vägen. Panik som vi fick tryckte vi oss snabbt mot bilen. Det var så vi nästan kände bussen mot baken när den körde förbi. Lite till och vi hade blivit påkörda. Jätte hämskt och jag är fortfarande skakis efter det. Jag fick jätte panik när jag insåg att bussen inte skulle köra åt sidan fast det fanns plats och att vi inte hade någon stanns att ta vägen... det var verkligen en hämsk upplevelse. Inte så lätt att puta till en buss om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0