Hiss skräck

Igår hände det som jag gått och väntat på och det är inte positivt. Jag har börjat ta hissen då Moppe ska slippa gå i så mycket trappor hela tiden. Ja så när vi då ska hem igår och tar Hissen vid Örnberg så stannar hissen innan vi kommit helt ner. Vi var på hälften av dörren. Jag har sällskräck och mådde så klart jätte dåligt men jag tog ett djupt andetag och tänkte ska jag behöva trycka på hjälp knappen. Som tur var så prövade jag ner knappen en gång till och då lyckades den faktiskt ta sig den sista biten. Usch usch men inte den värsta hissen som tur var. Men jag kommer aldrig åka den igen.

Nu sitter jag här på jobbet med Pixie liggandes på min hals. Hon kröp upp då hon inte gillar antiskallhalsbandet. Så nu ligger hon och trycker ner mitt huvud. Det är tur att hon är söt ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0