Min lägenhet fullt av hundar :P

Efter jobbet igår åkte vi hem till mamma och pappa. Mamma och jag klippte ner Moppe så nu är han mycket mindre ;) Det blir lättare att hålla efter pälsen plus att när man är så gammal vill man inte ha någon som hela tiden ska skölja föna och borsta. Så nu får han gå i pension från det :) Men söt vart han. På tisdag har vi beställt tid hos veterinären, då ska vi dra ut tre tänder som han inte använder. De har blivit inflammerade och sitter löst. Så han kommer ha tre friska tänder kvar som han använder och tuggar torrfodret med. Jag badade och fönade och sen fick jag hålla medan mamma rakade och klippte. Jag tog även och badade och fönade Steffi efter sista rundan.

Idag på rundan fick jag skuts hem plus att jag vart med tre hundar till. Honey, Steffi och Fjant då de andra skulle åka och dansa. Så vi har haft myskväll framför soffan ;)

Bilder från idag

Mys i soffan


Moppe la sig under bordet

Så söta när de sover


Söta Steffi


Honey som har koll på allt ;)

Hela gänget ♥



Efter att de andra åkt hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0