Dummer

Dumma hund nu blir det koppel på i minst 1vecka. Pixie fick så klart för sig att springa efter något djur i skogen, antagligen ett rådjur. Vet inte varför hon börjat med det. Hon jagade inte tidigare utan det är det här året hon har börjat få för sig att hon ska jaga. Väldigt tråkigt då jag värkligen har njutit av att ha henne fritt springandes bredvid. Men nu blir det koppel ett tag så får vi se vad som händer.

Mamma, Honey och Steffi jobbade med oss idag. Jag tog med mig Honey, Steffi och Pixie för att mata kaninerna.

Nu har vi blivit hem skjutsade och nu tänker jag inte gå ut mer för idag. Imorgon kommer Maxi så ska sätta klockan.

Natti Natti 

En blöt Steffi

Honey har en bättre päls där det mesta rinner av ;)

Pixie vaktar bollen men Steffi vill bara leka kull med Pixie ;)

Pixie ger en kreepy blick som säger försök och ta den om du kan!

Linslus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0