Halloween

Pixie har varit dålig hela helgen. Idag så bajsade hon ner syrrans sko när vi skulle åka. Så vi missade visningen av huset som vi skulle titta på. I stället vart vi hemskjutsade. Vi hade blivit upphämtade på morgonen av syrran och Fjant för att åka till mamma och pappa. I bilen berättar hon att butiken haft inbrott och att mamma och pappa gått upp vid 6.00 på morgonen för att åka dit efter ett samtal från polisen, jätte hemskt. Mamma hade då inte hunnit at ut Honey och Steffi så vi tog alla hundarna på en långrunda.

Man blir så sur och besviken när det händer. Nu har vi två rutor som ska lagas. Får se hur det ser ut i morgon när vi kommer till jobbet.

Pixie har ju som sagt varit lös i magen men hittils har hon slutat spy så jag hoppas att det är på bättrings vägen. Men för säkerhets skull så ska mamm och pappa som varit på dans stanna till på djurakuten och hämta upp mat och medicin. Man kan inte vara nog försiktig när de är så små.

Snacka om att allt händer på engång *suck*. Vad gjorde du på Halloween? Jo jag tog hand om en sjuk hund, fick inbrott i min butik och förstörde min systers husvisning. Ja nu kan det väll inte bli värre hoppas jag.

Hoppas ni hade en bra Halloween :)

Bilder från promenaden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0