Tandsten

Var alldeles för trött för att skriva igår, hundarna håller nog med för de däckade när vi kom hem :) Så klart efter att Moppe trippat runt med viftande svans i lägnheten. Han måste göra det varje gång vi kommer in ;)

Igår kom mamma, Honey och Steffi så då vart det 6st hundar på jobbet. Vi passade på att ta tandsten på Moppe så därför var han ganska trött när vi kom hem. Men det vart bra och nu har han vita tänder på alla 6 som han har kvar ;) Tack för hjälpen mamma ♥

Esther ska vara borta i två veckor, så då blir det bara jag, Pixie, Moppe och Maxi. Alla tre var med och matade kaninerna idag. Sen efter jobbet väntade vi på syrran och Fjant, men de hade fått stanna över så de skulle komma imorgon istället, så vi kom hem lite senare. Så klart missade vi tvärbannan så vi beslutade eller jag beslutade ;) att vi skulle gå till Trekanten för att ta död på tid :) Men sen tyckte jag att Moppe skulle få vila då han gått så mycket idag så han fick sitta i väskan resten av vägen. Första gången i väska, först var han lite tveksam men sen tror jag han tyckte det var lite skönt. Men det blir inte en vana känner mig rätt öm i axeln :P

Ja jag måste berätta att jag hade en tandskrapning till idag på en jätte söt blandras hane. Det var hans första gång och matte skulle hålla i. Det slutade med att jag fick lägga honom på sidan och sätta mig över. Så nu har jag ont i benen men ren och fin vart han ;)

Igår kväll



Igår på jobbet, han var så söt så jag kunde inte låta bli ;) Precis som sockervadd :P

Idag på promenaden





Första gången i väska ;) Tyvärr suddig då han inte kunde vara still med huvudet, han var lite nervös i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0