1vecka Grattis ♥

Har tillbringat kvällarna med mina älsklingar ♥ De är så söta och nu har de börjat gäspa... super gulligt. Idag fyllde Pegasus och Katla 1vecka och imorgon fyller Nessie och Phoenix. Men tyvärr var jag tvungen att åka hem idag. Måste ta hand om blommorna hemma, Steffi ligger bredvid och håller mig sällskap. Men i morgon ska jag till dem igen och då ska vi ta 1veckas bilderna så jag kan lägga upp på hemsidan ;)

Så nu ska jag passa på att tvätta och städa lite och sen kommer jag inte tillbaka hem förens på lördag ;) Så det blir en massa gos med valpisarna och Pixie. Jag har även skickat in registrering till blandis och skickat efter valppaket med mat. Sen fattas halsband, koppel och leksak och ett veterinärbesök ;) De ska även avmaskas och jag måste fixa dolda fel försäkran och papper till jordbruksverket. Det är en del kvar som sagt. Sen är allt i sin ordning inför deras nya hem :)

Bilder från igår ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0