Lång väntan...

Har varit hos föräldrarna och firat påsk. Tog ledigt helt från affären vilket känns jätte bra för nu är jag pigg och har nya krafter ;) Sen har jag ju fått tillbringa en massa tid med min älskling ♥ Än har inga valpar kommit så jag har fått nöja mig med att ligga och krama henne medan man har ena handen på magen och känner hur de rör sig :D Vi får se om de kommer i natt eller i morgon natt. Jag trodde dock att de skulle komma i helgen men hon tar extra tid på sig den här gången.

Så idag fick jag lämna henne till mamma och så fick lilla Steffi följa med mig till butiken. Ska hem sen snabbt efter jobbet och hämta upp lite saker och sen raka vägen hem till mamma och pappa för att ta hand om Pixie.

Nej ska fortsätta jobba nu
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, det verkar vara ena välmående krabater som inte vill komma ut :) Rikkie och jag är så nyfikna :-o

2012-04-10 @ 22:33:12
Postat av: Lovisa

Ja och väldigt envisa :P Har henne suckande här bredvid :)

2012-04-10 @ 23:41:45
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Carina

Envis, vad är det haha

Stackars lilla Pixie, vi håller tummar och tassar för henne att det går bra och inte gör allt för ont...

2012-04-10 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0