Nu händer det

Nu har det satt igång, hon höll mig vaken nästan hela natten. Först hade hon svårt att hitta en bra liggplats hon började andas tungt, sen ville hon gå ut och bajsa. Tillbaka till sängen då skulle hon gräva ner sig under täcket med mig. När hon sen satte igång och flämta så smög jag in till mamma och pappa för att få byta plats med pappa. Han tog med sig Honey. Så nu vart det jag, Pixie, mamma och Steffi. Steffi som tyckte det var jätte konstigt att Pixie låg och gnydde började klättra på mig för att se vad som hände. I morse var hon väldigt orolig när jag gick upp, känns jobbigt att lämna henne. Men mamma är där jag bara önskar att jag hinner hem innan de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0