Fullt Hus

Idag var det fullt hus (butik) på jobbet ;) Jag, Pixie, Katla och Rebecka kommer på morgonen. Sen på eftermiddagen kommer mamma, Steffi, Honey, valpar tättföljt av syrran, guddotter och Fjant. Sen vart det svårt att få plats med fler ;) Fick en otroligt bra försäljning inte så konstigt då vi hade bra med kunder :) Fick hålla min guddotter ett tag också, hon är så sööt. Har även kommit på knepet för att inte få henne att gråta, hon gillar att studsa ;) Fick även en souvenir på min ärm lite blandad kräkspott, mysigt :P

Mamma sålde Kenai idag Lycka till killen :) Så nu är det bara lilla Koda kvar, tog med honom till skogen för att fota lite. Inte lätt att fota en ensam valp när man är själv. Antingen vissar de baken åt en eller så sitter de precis vid fötterna. Men jag lyckades få till några bra, tur att man är lite snabb ;)

Nu är jag hemma med mina älsklingar, vi somnad en stund i soffan, jätte mysigt.

Söta Koda så här ser det ut när man fotar valp ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Så underbart söt!

Svar: Tack :)
Lollo

2012-09-14 @ 19:41:46
URL: http://sheltiesolo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0