Ingen bil :(

Sitter här med en massa vovvar alla trötta. I övermorgon åker Rebecka hem, sötisen.  Shion har nu blivit bokad och om två veckor är han redo att flytta och då får även Svea åka hem.

Bilen har gått sönder för två dagar sen :( Så nu är jag tvungen att åka kommunalt. Skulle ändå göra det efter Shion flyttat men känns lite tidigt eftersom det är så många hundar. Men bra träning för Katla, hon tycker det är lite läskigt med vissa barn och när dörrarna öppnas men annars har det gått bra. På måndag ska vi på teori inför valpkursen. Har fått lov att ta med dem då jag inte har någon passning så mina vovvar vart undantag ;)

Vi firade mamma i lördags Grattis älskade mamma ♥ Då hade jag med mig alla då faster också skulle på kalas. Men Shion trivdes inte med att vara inlåst med mammas valpar, han är ju van vid att vara fri ;) Men förutom det vart det en lyckad dag. Nästa dag fungerade inte bilen och jag fick skjuts hem av brorsan vi hemtade upp Sofia och Hippie då vi skulel ha filmkväll. Även där trotts bil förlusten vart en lyckad kväll Tack ♥

Här är lite bilder på vovvarna hemma hos mamma och pappa ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0