Min tand :(

Igår åkte mamma med mig till tandläkaren för att laga min tand. Det gick bra och jag fick bara panik två gånger :P Den här gången gjorde han en ballong av en handske och gav till mig, så snäll ;) Mamma åkte sen i förväg till butiken så jag kunde passa på att handla lite. När bedövningen började gå ur började jag få ont i tandköttet och sen i tanden. Det ömmade hela dagen igår och idag gör det ont lite när jag rör vid tandköttet med tungan. Det visade sig att han hade borrat i tandköttet. Det hade väll lossnat så pass högt upp att han var tvungen, men det var inge kul att ha ont :( Första gången jag har ont efter att ha lagat en tand. Men i morgon borde jag inte känna något.

Det har inte varit kul väder igår var det snöstorm när jag skulle hem, så jag körde sakta. Idag var det en massa snö så det var svårt att ta sig fram på sina ställen.

Jag ska nu bara ta det lugnt och titta på Ninja Scroll, fick serien av familjen i födelsedags present :)
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0