Starta...

Idag ville inte bilen köra i väg efter att vi plockat upp Esther. Jag ringde till mamma som sa åt mig att lägga i tvåan och rulla för att få igång den. Jag lyckades och tog mig hela vägen till en parkeringsplats. Så ikväll kommer pappa för att titta på den.

Idag fick jag in syrsor, mjölmask och rosenbaggslarver. De var efterlängtade ;) Jag älskar syrsorna, det är små bäbisar och jag har gjort jätte fint i deras bur, man ser att de trivs. De är så härliga när de är små. De hoppar jätte högt över saker inte som de vuxna. Sen är de ju så aktiva :) Kanske inte jätte spännande för er att läsa. Jag har ju insektsfobi men så länge jag har koll på dem går vissa bra. Annars skriker jag och viftar med armarna.

Nej ska fortsätta jobba nu.
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0