Jag behövde inget säga

De kom över med Pixies dotter Svea igår då jag tänkte se om hon ville haka på Pixie med att löpa (sympati löpa). Komiskt nog när jag kom hem upptäckte jag att hon redan börjat, tydligen samma dag. Så hon fick åka hem idag så får hon komma tillbaka om en vecka för parning :) Men innan jag lämnade tillbaka henne eller ja de kom och hämtade henne ;) så borstade, badade, fönade, klippte klorna och skrapade tänderna. Så hon var som en ny hund, de var så klart jätte glada. Nu skulle ha känt hur mjuk hon var. Jag satt nästan hela morgonen med ansiktet i hennes päls ;)

Min syster fyllde 28år igår Grattis Älskar dig ♥♥ Hon lämnade över Fjant till mig då hon skulle på ultraljud. Ja kan ni tänka er jag ska bli moster :D till en söt tjej. Så jag tog hand om Fjant igår också. Han var inte besviken då han fick vara med två snygga löpande tjejer, som dock inte ville ha honom allt för nära. På jobbet lekte han i stället med Esther eller ja hon lekte han ville nog göra annat :P

Här är lite bilder från igår. Bla på en obadad och en badad Svea ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0