23år

Kollade precis klart på Fullmetal Alchemist Brotherhood, sååå bra :) Snyft det är så sorgligt att det är över, vill se mer. Den hamnar absolut bland mina älsklings serier :)



Har inte skrivit på ett tag. Det har hänt så mycket. Jag fyllde 23år i lördags. Vi var även på blandrasutställning den dagen på husdjursmässan i Kista. Det var kul och med en massa bekanta ansikten. Tråkigt dock att utställningen hade blivit utkastade i hallen vid kaffeterian. Utställningen får alltid den sämsta platsen. Så det var väldigt trångt för alla. med en massa människor som skulle fram och tillbaka.  Men allt som allt så tog vi oss igenom dagen glada :) I födelsedags present av Pixie hade jag önskat mig en placering. Min älskling fixade 1a plats i sin klass, tack gumman ♥ Jag och Steffi lyckades också ta hem en 1a plats. Sen fick syrran och Fjant en 4e placering. Så vi kom hem med tre rosetter. Grattis även till alla andra fina hundar på utställningen :)

I present från familjen fick jag en dator med tillbehör Tack till er alla ♥ Jag fick även sista boken ur Vargbröder Jaaay plus en massa annat Stort Tack!

Eftersom jag nu har en ny dator så har jag heller inte hunnit få in allt så bilder får vi vänta med till slutet av veckan då pappa lovat att komma och fixa det sista.

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0