Nu är det över.... eller?

Nu är det över, önskar jag att kunna säga. Men som jag misstänkte så slipper jag inte tandläkaren så lätt. Jag hade så klart håll i tanden där det hade lossnat en bit, precis som jag befarade. Som om två veckor ska jag dit igen för att laga *suck*. Hatar tandläkaren dock så klart inte mannen bakom tandläkarkostymen, han är väldigt rolig och skämtsam. När vi skulle ta kort och mamma skoja och sa att hon inte kunde hålla mig i handen nu så fyllde han upp en av sina handskar med vatten och gav till mig så jag kunde hålla i den, så snäll och rolig :D Tyvärr fortsatte inte dagen bra. Jag kom 10min försent då jag fastnade i kö vid stora mossen och tog bort 25min för mig. Då resulterade i att jag missade en leverans som så klart skulle hänga på låset just denna dag. De väntade till fem över som stod på pappret och jag kom tio över. Så de skrev att de tog ut en avgift om de skulle köra ut igen annars måste vi hämta upp det själva. Så nu måste mamma åka tidigare för att hämta det innan hon kan komma till butiken. Sen skulle jag ta Ellie och Pixie med mig för att mata kaniner på kvällen men precis innan jag ska låsa upp kommer jag på att det inte är förens i morgon som jag ska se till dem (pinsamt), så det var bara till att vända hem. Förutom allt detta är jag fortfarande jätte lycklig över att Pixie börjat löpa. Jags er verkligen fram att ta valpar på henne, speciellt då det blir hennes sista kull. Jag har ju bestämt att bara ha två kullar på henne. Sen ska vi bara njuta av livet tillsammans precis som vi alltid gjort och få se hennes barn och barnbarn växa upp :)

Svea kommer inte långt efter med sin kull förhoppningsvis och då blir det kanske utökning i familjen :) Så det här kommer bli en spännande och livlig sommar.

Pixie har på sig sin rosa tikskydd med rosett, såå sööt ♥ Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan henne. Hon var det bästa valet jag gjort i mitt liv, jag älskar dig nu och för evigt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0