Min älskling är deprimerad :(

Min älskling har blivit dålig i magen :( Hon var lös i magen igår och idag och kräktes i morse. Såg då att hon fått upp någon grön mjuk grej, funderar om det är godis som barnen har gett henne. Hur som helst har jag idag sagt att de inte får gå ut med henne längre, tråkigt men det går helt enkelt inte att lite på dem och så kul är det inte att torka rumpan och torka golven. Sen har hon även blivit deprimerad ikväll, hon vill ligga väldigt nära och tar inte emot något godis inte ens oxfilé. Men det kan bero på annat också. Hon gillar inte höga ljud och idag åkte kompostgallret på golvet. Hon fick även ha antiskällhalsbandet ett tag som hon inte gillar. Så nu ligger hon i sängen på kuddarna medan jag skriver. Katla där emot är inte det minsta bekymrad och ligger nedanför och gnager på ett ben ;)

Beställde en pizza nu på kvällen för jag vart så sugen. Men de har bytt ägare värkar det som och inte till det bättre. Det var inte samma goda smaker utan ganska smaklöst. Sen gjorde de håll på den första pizzan så jag fick vänta ytterligare på en ny, men sen fick jag även den med håll och en gratis sås ;) Så det var bra servicen var det inge fel på :) Får prova tonfisk salladen nästa gång och se om den är lika god som innan.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0