Hektisk helg

Det har varit en hektisk helg. Mamma, pappa och brorsan flyttade i lördags. Jag fick ledigt från jobbet medan Ingrid och Ellie var snälla och hoppade in Tack ♥ Dock inte för flytten. För jag var på utställning i Salem och ställde Steffi. Vi åkte med Sofia, Diesel, hennes pappa, hennes kompis och kompisens hund Baloo. Steffi vart fixad från topp till tå och var inte jätte glad kvällen innan. Men hon kom snart över det när jag satt och klippte sönder en massa godis.

På utställningen vart det både regn och sol. Steffis klass var på eftermiddagen så det var lång väntetid. Dum som jag var så tränade jag för mycket innan och gav för mycket godis plus att hon vart matad av andra. Så när vi äntligen skulle upp så var hon rätt trött och i ringen hittade hon en massa intressanta dofter så hon var inte sugen på mer godis. Så vi kom bara till TIG sen vart det stopp. Men men det är sånt som händer. I kritiken var allt bra förutom då att de skrev att hon var ngt underställd för dagen. Att hon inte var pigg och allert med bra kontakt, så hade det inte varit för det hade vi nog placerat oss. Men bättre lycka nästa gång, men då blir det Pixie jag ställer ;) Men Steffi var jätte duktig och vi hade kul under dagen. Sen vart det hem till nya huset för att ta hand om valparna och hjälpa till med det man kan.

Vill passa på att skicka en grattis hälsning igen till Baloo som faktiskt vann sin klass. Första utställningen så matte var så klart jätte stolt. Grattis igen ♥ Hippe fick ingen placering den här gången men lyckades komma till TIG.

Idag har jag varit på brorsans fästmös dansuppvisning, graduering ;) Såå bra hon är jätte duktig, hon och brorsan gör verkligen en bra duo. Skulle vara kul att se dem uppträda tillsammans ♥

Bilder från utställning vart de inga för jag hade ingen kamera men ni kan gå in på Sofias blogg och kika ;) Dieselbabe

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0