Nu åker Phoenix

I lördags åkte Phoenix, lycka till gubben ♥ Så nu har jag ägnat dagarna till att ta bort hagar och leksaker så det ser ut som ett hem igen. Men det varar inte så länge då Svea snart kommer., men men ;) Sen har ju Katla nu fått vara med i vår vardag utan galler och har så klart även sovit i sängen, så klart på mig ;) Lite jobbigt när hon försöker lägga sig på halsen, blir så svårt att andas :P Men allt har funkat jätte bra och jag tycker hon är jätte duktig.

Imorgon tänkte jag åka och hälsa på min farmor så får även hon och Katla mysa tillsammans :) Senb på torsdag blir det hem till mamma och pappa på kvällen för sen är jag ledig ända till söndag. Sen är det jobb igen på måndag ;)

Glömde säga att jag drog på mig en elak förkylning under helgen, med både halsont, snuva och hosta. Nu är det mycket bättre och jag har tur som har en sån underbar mamma som tar hand om en :) Tack älskar dig ♥

Nu ska jag ut och mysa på balkongen ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0