Städat

Mycket jobbande har det varit så jag har inte haft tid att skriva tidigare. Har varit hos min faster igen förföra helgen och fixat två hundar åt bla min kusin. Så förra helgen var vi så trötta att vi sov bort halva dagen. Den här helgen har jag idag varit hundvakt åt Steffi och Honey, plus att jag har tagit mig upp tidigare så jag kunnat städa, vilket verkligen behövts. Så nu känns det jätte skönt att ha ett rent hem igen ;)

Pixie har även blivit ner rakad innan magen böjar bli stor. Så blir det lättare för valpisarna :) Runt påsk kommer de små, det är så spännande.

Här är bilder från morgon promenaden idag

Steffi lyckades ta bollen från Pixie. Se så hon smyger runt med den medan hon håller koll på Pixie, såå sööt ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0