Grattis Fjant ♥

Idag firade vi Fjant som fyllt 10år, Grattis gubben ♥ Sofia och Hippie som kom igår hem till mig för filmkväll var med och firade. Sen mamma med Honey och Steffi och syrrans bästis med hennes labrador tik. Vi åkte ut till hundöarna på Drottningholm där de fick springa av sig :) Det var Katlas första gång så hon var väldigt förvirrad av att kunna springa ända fram till alla hundar, så hon skällde nästan hela vistelsen där. Men hon hittade en kompis som hon lekte med annars ägnade hon större delen åt att skälla på alla andra hundar som busade. Vi åkte sen hem till syrran för att fira med hundtårta och tårta till oss tvåbenta ;) Så klart fick Fjant en massa presenter. Dock tyckte han att Pixie var mer intressant och hade nog önskat sig henne. Hon har ju precis gått ur löpet och luktar fortfarande gott ;) Även Hippie tyckte att Pixie var väldigt attraktiv så de turades om medan vi andra fick säga till. I slutet lyckades killarna få ihop ett gräll och hamnade i bråk men vi lyckades ganska snabbt få i sär dem :)
 
Trötta men nöjda hundar åkte sen åt var sitt håll. Vår familj samlades hemma hos mamma och pappa för att få i oss mat sen skjutsade brorsan hem mig och hundarna. Båda har däckat i sängen Min älsklingar ♥
 
Tog lite bilder tyvärr med mobilen då jag lämnade kameran hemma. Var rädd att det skulle börja regna vilket det såklart inte gjorde utan solen kom även fram en stund där ute. Typiskt min lycka men det regnade sen på kvällen :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0