Välkommen Kessie ♥

Välkommen hem Kessie (Mojsans Newer Ending Love) ♥ Idag har vi varit och hämtat en söt ny familjemedlem sheltie tiken Kessie som fyllde 8veckor igår. Jag har väntat på henne sen hon var 2veckor och vid 4,5vecka var vi och hälsade på och så var det bestämt. Mamma har idag skjutsat mig och hämtat underverket hos Mojsans kennel i Västerås. Tack Monika för att jag fick köpa denna underbara tjej ♥
 
Varm dag vart det men allt gick super bra och Kessie låg snällt i min famn hela vägen hem. Nu har hon kollat runt i lägenheten, busat och ätit. Ligger just nu och sover nedanför på golvet.  Pixie har lagt sig i sängen och håller lite koll på vad jag gör. Imorgon är vi lediga så då ska vi bara ta det lugnt och mysa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0