Hakkenden touhou hakken ibun

Kom inte ut sist jag skulle skriva men den här gången gick det bättre :) Är så glad då jag hann hem och dammsög, så nu känns det så rent. Nu kan jag ta det lugnt i helgen för nu är det bara lite tvätt kvar ;) Sitter och lyssnar på öppningsmusiken av Hakkenden touhou hakken ibun och dricker te, Pixie har somnat bredvid. Hon är helt slut efter att hon apporterat sin anka ett x antal gånger och desutom gjort ett trick varje gång innan jag kastat., min duktiga tjej. Hon får lite fnatt på kvällen och blir så toksöt ♥
 
Kan rekomendera den här serien Hakkenden touhou hakken ibun otroligt rolig, spännande och gullig.  Är på avsnitt 8 och längtar efter nästa ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0