Firande under helgen

Igår blev vi hämtade av pappa och brorsan efter jobbet Tack ♥ Vi skulle nämligen fira farmor som fyllde 75år Grattis :D Så det var bara mig och Pixie de väntade på :P Det var jätte trevligt och farmor var jätte glad att se oss.
 
Sen idag har vi firat mors dag Grattis älskade mamma ♥ och min lillebror  som blev 21år Grattis brorsan ♥ Så mycket firande den här helgen :) Sen har jag hjälpt mamma med hundarna badat, fönat, klippt klor och skrapat tänder, skrapade även på Fjant ;) Så nu är man rätt trött. Vi testade Espree Simple Shed som ska lossa på allt dött hår så det bara faller av vid borstning. Det funkade jätte bra och håret rasade av. Även på Steffi som har hår kom det bort en hel del på då vi misstänkte att hon hade valppäls kvar som hon inte blivit av med. Så det kan jag rekommendera om ni vill bli av med allt lösthår snabbare och inte ha en massa inomhus :P
 
Nu har vi fått skjuts hem av brorsan och Pixie ligger med ryggen lutad mot mig och sover. Borta bra men hemma bäst :)
 
Kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0