Valpträff

Sofia och Hippie kom över igår för filmkväll ♥ För att sen idag följa med på valpträff på Hundöarna vid Drottningholm. Mamma hämtade upp oss då hon passade på att lämna av mina saker Tack ♥ Det var härligt väder och hundarna hade en rolig dag. Tyvärr fick inte Pixie vara ifred från Rikkie som idag tog sitt jobb på största allvar att skydda hennes bak och försöka sätta på henne så jag fick säga till flera gånger och sen ha henne i famnen ett tag så det vart inte så mycket springandes för henne. Men vi fick ta igen det när vi kom hem då vi gick ner till fotbollsplanen för att kasta  boll så hon vart endå nöjd :) Tack till alla er som kunde komma ♥ och till er andra så hoppas jag att vi ses nästa gång :)
 
Sofia och Jag fick skjuts till Brommaplan där vi bestämde oss för att gå hem till Alvik istället för att åka, vilket var jätte skönt. Efter vi ätit så var det dags för Sofia och Hippie att åka hem. Jag började sen fixa med mina nya växter som mamma tog med och satte om i krukor med ny jord, så nu är det jätte fint och grönt hemma :)
 
Bilder från träffen
 
Från v. Nessie, Rikkie, Rigo, Pixie, Easy, Sixten och Pegasus
Från v. Honey och Alfons
 
Blandat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0