Förkyld :(

Pixies sår på benet är nu helt läkt och både hon och jag är jätte glada för det. Nu har hon börjat löpa och måste koncentrera sig på det och hålla killarna på avstånd ;) Jag har där emot blivit förkyld och det är verkligen skit jobbigt. Hatar förkylningar då de är så lång dragna och man är så mosig i huvudet. Sen denna näsa som inte kan bestämma sig bra, rinnig eller täppt. Nej usch vill bara att det ska försvinna. Idag har vi ju varit lediga i alla fall så man har kunnat vila. Det är tur att jag har så förstående hundar för det blir inga långa turer :) Båda ligger bredvid mig på sängen vända mot varandra med tassarna blandade, såå gulligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0