Ni betyder allt för mig ♥

Vi kunde inte vänta två veckor Pixie blev deppig inte nog med att Kessie var borta så måste hon akta sig för en sur hane. Sen som man säger man vet inte hur mycket man älskar någon förrens den är borta och ja jag trodde aldrig jag skulle sakna henne så mycket. Så Tack älskade mamma och pappa som lämnade Kessie och hämtade Steffi ♥ Vi var alla tre väldigt glada att se varandra ♥ Kessie talade om direkt vem som bestämmde för Bamse, så Pixie kunde gå säkert igen :) Idag har han åkt hem, en väldigt lycklig hund att få träffa sin familj, även om han haft det bra ;) Borta bra men hemma bäst ♥
 
Vaknade i natt av den här synen
Båda ville ligga vid fönstret och Kessie gled ner på Pixie. Det är kärlek det ♥
 
Lider med dem i den här värmen, tycker mer synd om dem än om mig. Man smälter ju och kvävs på samma gång. Men men man ska inte klaga :p
 
Så här ser det ut på jobbet större delen av dagen :)
 
Hade bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0