Utställning/födelsedag

Pixie och jag var på blandras utställning i år igen på husdjursmässan i Kista :) Vi tävlade i Öppen klass med 15hundar och min älskling knep 2:a plats ♥ Grattis Nästa år är hon 7år och går över till veteran klass spännande ;) Tyvärr kunde inte Sofia och Hippie vara med :( Istället kom Katla och matte och vi har även Sixten (Phoenix) med matte och Easy (Ace) med matte. Alla jätte duktiga ♥ men tyvärr ingen placering. Jag har även fyllt år i tisdags tiden bara flyger iväg. Då fick jag bla objektiv till min kamera *jaaay* Så klart testade jag det på min födelsedag, jag blev firad av familjen i söndags och var beredd på att jobba på min födelsedag. Min icke da då mamma berättade på måndags kvällen att vi skulle på bio och att jag fick ledigt på tisdagen *jaay* Så det var en trevlig överraskning Vi gick och såg Hobbit 2 jätte bra ;) Tack ♥ Nu är det bara lördag kvar då Kessie ska på sin första utställning en inoff i Sollentuna och jag är jätte nervös Så önska oss lycka till ;)

 

Bilder på min födelsedags promenad då jag testar nya objektivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0