Segdag ;)

Idag har vi varit lediga men var endå tvungen att gå upp som vanligt då de skulle fixa ett fönster som gått sönder efter att de fixat fasaden. Men det gick ganska fort endå :) Mamma var förbi på morgonen för att hämta upp min biabädd har beslutat att ha den i butiken istället så får Kessie en ordentlig säng :) Vi har hunnit med en snabb dammsugning och tvätt. Sen har jag bara vilat var helt slut efter i går på jobbet. Jag jobbar ensam nu i två veckor då min arbetskamrat är på semester. Så hade jag jätte rusning av kunder igår vilket så klart är kul men efter en oväntad kaninjakt vid kloklippning och krypit under ställningar så orkade inte min kropp mer :P Men vi har ialla fall tagit oss ut och tränat idag. Mina duktiga tjejer ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0