Söta Runa

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, men som vanligt har det varit mycket och jag brukar ju bli latare under höst och vintern. Men lite uppdatering, Illumi har flyttat till Örebro och är nu helt frigående inne, han trivdes inte helt hos oss. Men nu har han fått det super bra så det känns skönt ♥ En ny tjej har flyttat in lilla Runa som jag sakta vänjer in med de andra tjejerna. De är lite anti mot henne så hon lärde sig hur man kunde trycka sig ut från staketet så nu är hon frigående i vardagsrummet. Hon kom även på att man kunde ta sig in till Nick så jag hoppas inte det har blivit något, men han värkade inte så intresserad och hon är bara 11veckor så jag håller tummarna ;) Kessie är super lycklig att Runa är ute och springer äntligen än man kan pussa på. Men hon har ju haft Nick tidigare då han fick fri tillgång till vardagsrummet, men nu är han instängd igen. Idag har jag även flyttat ut Destiny till runa så de vänjer sig med varandra, får se hur det går. Har kommit fram till att jag behöver en djupare toalett då de har ut allt på golvet, får se om jag orkar släppa hem det imorgon :) I helgen kommer en ny liten hane som ska bo i köket han är blandad med Dvärgvädurs rex/Liten rex så jag hoppas kunna få lite bättre rex päls på Destinys ungar sen då hon har lite dålig päls men väldigt bra typ :) Längtar så nu tills första kullen, Rosa blir den första att paras i December ♥ Min mys tjej med en underbar päls :D Jag har även gjort en hemsida till kaninerna så kika in där om ni vill veta mer om sötnosarna www.fairytailskaniner.tk
 
Lilla Runa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0