Härlig promenad

Nu har jag inte varit inne på evigheter men ska göra ett försök att komma igång igen ;) I söndags var jag ute med bästaste Sofia och hundarna på en tur. Mycket lyckliga hundar och jag tror Kessie hade roligast ;P Tyvärr så fick stakars Sofia skavsår så det blev ingen långpromenad men vi gick ändå hyfsat långt. Jag bestämde mig för att bedja till min mor att möta mig vid Åkermyntan för att handla, så en motvillig mamma kom och möte mig men blev glad när jag bjöd henne på thaimat. Dock var den sjukt stark så nu vet jag vad jag ska välja vid nästa förkylning ;) Vi hade sen en mor och dotter kväll och kollade på en skräck film tillsammans, som dock frös 30gånger igenom hela filmen så den vart typ dubbelt så lång. Men det var en riktigt trevlig kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen tillbaka :) Vi får gå längre nästa gång ;P

Svar: Tack :D Ja jag hoppas jag kan hålla mig kvar nu ;) :P Japp det får vi göra ;)
Lollo

2015-02-19 @ 13:37:20
URL: http://dieselbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0