Städning

Efter en härlig helg med Sofia och djuren ♥ satte jag idag igång med städningen. Inge roligt men måste göras och jag kom väldigt långt, men finns lite kvar till imorgon ;) Kaninungarna och tjejerna fick vara ute och skutta i vardagsrummet medan jag gjorde rent hos dem. Efter damning och damsugning satte jag på tvätten  och gick ut med hundarna och Naruto. Det var Narutos första gång ute. Vart inte så mycket spring och hopp utan allt skulle undersökas och smakas på. Det var en väldigt nöjd kanin som gick och la sig i en rent hem :) Satte sen igång att putsa rent spisen och torka golven. Nu sitter jag på sängen med två trötta tjejer på var sida ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0