Tillbaka

Över en månad sist men men. Får väll se hur långe man orkar hålla sig kvar nu ;) Lite uppdatering: Pixie har blivit kastrerad pga hög stress under löp och skendräktighet. Var sjukt orolig och grät efter att de bar in henne. Sista jag såg när hon fått lugnande var att hon pressade upp huvudet och tittade rakt in i mina ögon när hon försvann runt hörnet, då brast det :'( Men allt gick jättebra och hon har varit så duktig ♥ Nu har vi börjat gå på Nosework kurs vilket är jättekul både för henne och mig som är så stolt ♥ Pixie bara älskar kursen och blir överlycklig när vi ska dit :)
 
På kaninfronten har det varit segt, ingen av mina honor har velat haft ungar så de har tagit det lugnt nu ett tag. Har fått in några nya kaniner och hoppas på ytterligare nya i Januari från England :D Men nu har jag förhoppningsvis två tjejer som ska få ungar i december, så det blir spännande.
 
Jag och Sofia har tagit en tur till hundön, som det nu heter då de tagit bort staketet på första ön och satt på andra så nu har man bara tillgång till en ö. Riktigt tråkigt, men man får vara glad för det lilla man har ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0